Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10035
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | GUETTALA, Imane | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T13:44:53Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T13:44:53Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10035 | - |
dc.description.abstract | : الملخص وٌاجه معظم طلاب اللغات الأجنبية صعوبات في التمكن من الكتابة الأكاديمٌيةٌ وإتقان أساسياتها .هذه الصعوبات هي نتيجة عدة عوامل مختلفة من بينها التأثير السلبي للغة الرسائل. فهذه الاخيرة لها تأثير ملحوظ على القدرة الكتابيةٌ للطلبة. ولذلك يسعى هذا البحث لمعالجة واحدة من أهم الصعوبات المتعلقة بالتحكم و إتقان الكتابة الأكاديمية. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.title | The Effect of Messaging Language on EFL Students’ Academic Writing The Case of First Year English Students at Mohamed Kheider University of Biskra | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GUETTALA-IMANE2017.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.