Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hemidi, Hanifa | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T09:53:00Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T09:53:00Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049 | - |
dc.description.abstract | الملخص : غالبا ما يهيمن اساتذة اللغة الانجليزية على العملية التعليمية و ذلك من خلال تبنيهم لطرق التدريس التقليدية التي ترتكز اساسا على نشاط الاستاذ الذي يتحكم في سير عملية التعلم و يقوم بدور الملقن . لذلك يصبح المتعلمون غير فاعلين و معتمدين بالدرجة الاولى على ما يقدمه الاستاذ من معلومات و معارف مما يؤثر سلبا على تحصيلهم الدراسي فيما يخص مادة اللغة الانجليزية. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.title | The Role of LearnerCentred Approach in Enhancing EFL Learners’ Autonomy A Case Study of Third Year Pupils at Elmodjahid Moadaa ElHachmi Secondary School Chetma, Biskra | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hemidi-Hanifa2017.pdf | 3,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.