Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10058
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | KELALA, Meriem | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T13:24:38Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T13:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10058 | - |
dc.description.abstract | الملخص : الدراسة الحالیة ھي محاولة لتسلیط الضوء على تأثير لغة الجسد الايجابية للمعلمين على تحفيز التلاميذ متعلمي الانجليزية كلغة اجنبية تعالج الدراسة الى اي مدى يمكن للغة الجسد الايجابية للمعلمين الحد من ملل المتعلمين و خلق طاقة ايجابية و نشطة في الفصول الدراسية زيادة حافز المتعلمين محاولة تحديد السمات الرئيسية للتعليم الفعال على اساس استخدام لغة الجسد الايجابية ......... | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.title | The Effect of Teachers’ Positive Body Language on EFL Learners’ Motivation The Case of Second Year EFL Learners at Ahmed Zaid Middle School Biskra | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KELALA-Meriem2017.pdf | 14,89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.