Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10076
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | BELAGHOUIL, Nadia | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T19:00:30Z | - |
dc.date.available | 2017-11-24T19:00:30Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10076 | - |
dc.description.abstract | الملخص : تهدف هذه الدراسة الى معرفة مواقف مدرسي اللغة الانجليزية مستوى التعليم المتوسط تجاه تأثير تدريس الثقافة الاجنبية على الوعي الثقافي المحلي لمتعلمي اللغة الانجليزية كلغة أجنبية . من اجل ذلك تم جمع بيانات بتقديم استبيان الى 40 مدرس جزائري في التعليم المتوسط من ولاية بسكرة المنطقة 1 و من خلال اجراء مقابلات مع مفتشي التعليم المتوسط للغة الانجليزية بنفس المنطقة. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.title | Teachers' Attitudes towards the Impact of Teaching EFL Cultural Components on Learners' Own Cultural Awareness Case Study: Middle School Teachers of Biskra, District I | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nadia-Lanabi-Belaghouil2017.pdf | 1,71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.