Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | NOUARI, Saida | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T19:28:59Z | - |
dc.date.available | 2017-11-24T19:28:59Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10077 | - |
dc.description.abstract | قد حاول البحث الحالي دراسة دور نهج الكفاءة بالمقاربة في تعزيز استقلالية المتعلمين. هدفت هذه الدراسة إلى تزويد المعلمين باستراتيجيات وتوصيات مفيدة حول التطبيق الفعال لنهج الكفاءة بالمقاربة بالاضافة الى تغيير مواقف المتعلمين تجاه اللغة الانجليزية لجعلهم يتحملون المزيد من المسؤولية في التعلم . و منه افترضنا انه في حالة تطبيق معلمي المدارس الثانوية المنهج القائم على الكفاءة بشكل دقيق و فعال سيتم تعزيز استقلالية المتعلمين. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.title | The Role of CBA in Promoting EFL Learners’ Autonomy Case Study of Second year students (literary and language stream) at Saib Boualrbah Secondary School in Sidi Okba | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nouari-Saida2017.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.