Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOUAHAB, Amina-
dc.date.accessioned2017-11-26T07:46:58Z-
dc.date.available2017-11-26T07:46:58Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10105-
dc.description.abstractالملخص : ان البحث الحالي يحاول تقصي تحقيق سعيا لفحص دور الظواهر الغير لغوية المستعملة من طرف الاستاذ المحاضر للغة الانجليزية كلغة أجنبية في لقاء محاضرات فعالة و ناجحة ...........................en_US
dc.language.isoenen_US
dc.titleThe Role of Teacher’s Expressiveness in Delivering Effective Lecture in EFL Classroom A Case study: Third year EFL students at the Department of Foreign Languages-section of Englishen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ouahab-amina2017.pdf2,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.