Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSAADA, Messaouda-
dc.date.accessioned2017-11-26T08:01:56Z-
dc.date.available2017-11-26T08:01:56Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10110-
dc.description.abstractالملخص : تهدف هذه الدراسة بصفة خاصة للتعرف على احد العوائق التربوية و النفسية التي تؤثر على طلبة اللغات الاجنبية في مسارهم الدراسي و هو مشكل القلق النفسي و مدى تأثيره على مهارة الالقاء لدى طلبة اللغات الاجنبيةen_US
dc.language.isoenen_US
dc.titleThe Effects of Anxiety on Foreign Language Learners' Oral Proficiency The Case of First year English Students at Hamma Lakdhar University of Eloueden_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saada-Messaouda-2017.pdf2,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.