Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعليطي, امينة-
dc.date.accessioned2017-11-29T14:02:01Z-
dc.date.available2017-11-29T14:02:01Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10258-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق الداخلي في تعزيز الرضا الوظيفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور_التسويق_الداخلي_في_تعزيز_الرضا_الوظيفي.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.