Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمدي, مروة-
dc.date.accessioned2019-04-09T13:08:33Z-
dc.date.available2019-04-09T13:08:33Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12093-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر جودة الخدمات المقدمة عبر الموقع الإلكتروني للمصرف على رضا العمیل د ا رسة حالة بنك الخلیج الج ا زئر –وكالة بسكرة-en_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
حمدي_مروة.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.