Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorferhat, mohamed-
dc.date.accessioned2019-04-11T07:46:04Z-
dc.date.available2019-04-11T07:46:04Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12232-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الذكاء التنافسي في تطوير منتجات المؤسسة الصناعية دراسة حالة : مؤسسة بوراس لبسكتة الحلويات ومنتجات الحمية بسكرة -en_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ferhat_mohamed.pdf3,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.