Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authordjidel, amal-
dc.date.accessioned2019-04-11T09:56:01Z-
dc.date.available2019-04-11T09:56:01Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12266-
dc.language.isoaren_US
dc.titleاثر المزيج التسويقي الموسع للمصرف على رضى العميل المصرفي-دراسة حالة البنك الوطني الجزائري-وكالة طولقة709- بسكرةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DJIDEL_amel.pdf39,92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.