Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخان, فاتن-
dc.date.accessioned2019-09-26T08:10:07Z-
dc.date.available2019-09-26T08:10:07Z-
dc.date.issued2019-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12949-
dc.language.isoaren_US
dc.subjectدور الترويج المصرفي في تحقيق رضا العميل.  دور العمليات المصرفية في خلق ميزة تنافسية بين البنوك.  دور الموقع الإلكتروني في تحسين المكانة الذهنية للمصرف لدى العميلen_US
dc.titleدور المزيج التسويقي المصرفي في تحقيق رضا العميل دراسة ميدانية للبنك الوطني الجزائري - وكالة بسكرة - 386en_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
khan_faten.pdf8,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.