Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/13581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعاد بوبكر-
dc.date.accessioned2019-10-29T10:34:39Z-
dc.date.available2019-10-29T10:34:39Z-
dc.date.issued2019-07-01-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/13581-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالأساليب الاقناعية في الحملات الإعلامية على القنوات التلفزيونية دراسة تحليلية لعينة من الحملات في قناة الجزائرية الثالثةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
سعاد بوبكر.pdf1,89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.