Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصيد رمزي-
dc.contributor.authorتركي عبد الحي-
dc.date.accessioned2020-12-05T12:43:36Z-
dc.date.available2020-12-05T12:43:36Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15457-
dc.description.abstractيعتبر التربص بصورة عامة عملية تربوية وأداة أساسية تستخدمها وازرة التربية لتحقيق أهدافها وه و الركيزة العلمية الأساسية حيث اتسع مفهومه وتعددت جوانبه فلم يعد يقتصر معناه وحدوده على أساس ما ه و مدون فقط وتعدد المناهج وطرق التدريس ما اوجب متابعة دائمة من طرف الأستاذ المشرف وقد قامت هذه الدارسة بالكشف على مختلف الكيفيات التي يمكن تقيم الطلبة المتربصين في المؤسسات التربوية والتعليمية من وجهة نظر الأستاذ المشرف Abstract In general ambush is considered an educational process and a basic tool used by the Ministry of Education to achieve its goals and it is the main scientific pillar as its concept has expanded and its aspects have diversified and its meaning and its limits are no longer limited to the basis of what is written only This study examines the different ways in which students can evaluate trainees in educational and educational institutions from the viewpoint of the supervising professoren_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleتقييم أداء الطلبة المتربصين من وجهة نظر الأستاذ المشرف دراسة حالة ثانويات ولاية بسكرةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Institut des sciences et techniques des activités physiques et sportives (ISTAPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020SIDetTORKI.pdf2,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.