Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوجملين هبة الله-
dc.date.accessioned2021-02-03T10:35:59Z-
dc.date.available2021-02-03T10:35:59Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17031-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر التسويق الالكتروني على الأداء التسويقي للبنوك الجزائرية. دراسة حالة مجموعة من البنوك التجارية على مستوى ولاية بسكرةen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بوجملين_هبة_الله.pdf1,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.