Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصولي اماني-
dc.date.accessioned2021-02-07T08:20:52Z-
dc.date.available2021-02-07T08:20:52Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17075-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتأثير التسويق الالكتروني على جودة الخدمة المصرفية - – AGB وكالة بسكرة/دراسة حالة بنك الخليج الجزائرen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
صولي_اماني.pdf4,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.