Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشيماء منصور ي-
dc.date.accessioned2021-02-09T13:37:12Z-
dc.date.available2021-02-09T13:37:12Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17124-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر جودة الخدمة المصرفية على تحسين رضا الزبون المصرفي / حالة الزبون المصرفي الجزائر يen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
شيماء_منصور ي.pdf1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.