Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن خناثة صبرين-
dc.date.accessioned2021-02-21T13:57:45Z-
dc.date.available2021-02-21T13:57:45Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17284-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر التسويق الداخلي في الولاء التنظيمي دراسة حالة مديرية توزيع الكهرباء والغاز سونلغاز-بسكرة-en_US
dc.title.alternativeتسييرen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
صبرين_بن_خناثة.pdf6,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.