Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلحسن خولة-
dc.date.accessioned2021-02-23T07:35:35Z-
dc.date.available2021-02-23T07:35:35Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17338-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الصيرفة الإ لكترونية في تحسين جودة الخدمات المصرفية د راسة مقارنة بين بنك القرض الشعبي الجزائري-وكالة بسكرة - وبنك السلام-وكالة بسكرة-en_US
dc.title.alternativeالعلوم الاقتصاديةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
belahcene_khaoula.pdf7,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.