Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبرناوي فتيحة-
dc.date.accessioned2021-02-23T08:09:49Z-
dc.date.available2021-02-23T08:09:49Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17343-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر تكنولوجيا المعلومات والا تصال على المزيج الترويجي في المؤسسة الاقتصادية مؤسسة صارل عمتنا -بسكرةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الاقتصاديةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
برناوي_فتيحة.pdf8,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.