Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorالنوي يوسف-
dc.date.accessioned2021-02-24T10:24:40Z-
dc.date.available2021-02-24T10:24:40Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17368-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر اليقظة الإستراتيجية على الأداء التسويقي في المؤسسات دراسة حالة "مؤسسة موبيليس " "وكالة بسكرةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الاقتصاديةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
النوي_يوسف.pdf2,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.