Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorالعربي حشاني-
dc.date.accessioned2021-04-04T12:44:11Z-
dc.date.available2021-04-04T12:44:11Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17749-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأساليب الاقناع في الرسالة الاعلانية وعلاقته بالصورة الذهنية للمؤسسة -دراسة ميدانية على موظفي خلية الاعلام في مؤسسة اتصالات الجزائر-بسكرة-en_US
dc.title.alternativeاعلام و اتصالen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
العربي_حشاني.pdf3,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.