Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخليلي بشير, عقون محمد-
dc.date.accessioned2021-04-06T06:52:35Z-
dc.date.available2021-04-06T06:52:35Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17774-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الاستراتيجية الاتصالية في تنشيط الحملات الإعلامية لدى الوكالات السياحية دراسة ميدانية على القائم بالاتصال والجمهور لوكالة عوالي السياحيةen_US
dc.title.alternativeاعلام و اتصالen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عقون_محمد_خليلي_بشير.pdf723,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.