Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/18006
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن عباس حورية-
dc.date.accessioned2021-05-18T13:39:56Z-
dc.date.available2021-05-18T13:39:56Z-
dc.date.issued2011-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/18006-
dc.language.isoaren_US
dc.titleمساهمة الإبتكار التسويقي في تحقيق الميزة التنافسية للمؤسسة -دراسة حالة المؤسسة الوطنية للسيارات الصناعية SNVI -الجزائرen_US
dc.title.alternativeتسيير منظماتen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بن_عباس_حورية.pdf2,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.