Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلول بلقيس-
dc.date.accessioned2022-03-07T09:38:58Z-
dc.date.available2022-03-07T09:38:58Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19630-
dc.language.isofren_US
dc.titleدور المزيج التسويقي المصرفي في المكانية الذهنية للزبون دراسة حالة مصرف التنمية المحلية وكالة بسكرةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الماليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بلول_بلقيس.pdf2,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.