Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوحامد توفيق-
dc.date.accessioned2022-03-07T11:45:46Z-
dc.date.available2022-03-07T11:45:46Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19631-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور إدارة العلاقة مع الزبون في تحقيق الولاء لدى الزبون المصرفي دراسة تطبيقية بالبنك الخارجي الجزائري-بسكرة-en_US
dc.title.alternativeالعلوم الماليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بوحامد_توفيق.pdf3,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.