Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorطوير دنيا-
dc.date.accessioned2022-03-08T10:04:56Z-
dc.date.available2022-03-08T10:04:56Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19634-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتأثير التسويق الداخلي على جودة الخدمة المصرفية دراسة حالة: مصرف الفلاحة والتنمية الريفية – بدر بسكرةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الماليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
طوير_دنيا.pdf2,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.