Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشالة عزيزة-
dc.date.accessioned2022-03-08T13:08:20Z-
dc.date.available2022-03-08T13:08:20Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19644-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق عبر الموقع الالكتروني في إدارة العلاقة مع الزبون وكالة -أولاد جلال- BADR دراسة حالة: بنك الفلاحة والتنمية الريفيةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الماليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
شالة_عزيزة.pdf4,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.