Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorكوحل رانيا- حفري أ م هاني-
dc.date.accessioned2022-07-13T08:33:45Z-
dc.date.available2022-07-13T08:33:45Z-
dc.date.issued2021-06-30-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19981-
dc.titleدور التسويق ا إ للكتروني في تغيير سلوك المس تهلك في لل ااحةة كورونا دراسة ميدانية على عينة من مجموعة بيع وشراء ا ل ش ياء الجديدة والمس تعملة - بسكرةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
التسويق الالكتروني.pdf2,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.