Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأبّاه لعبيدي إبراهيم - بوكري عبد الرّؤو ف-
dc.date.accessioned2022-07-13T09:13:43Z-
dc.date.available2022-07-13T09:13:43Z-
dc.date.issued2021-06-30-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20001-
dc.titleتأثير الإعلان الإلكتروني على السلوك الشرائي لدى الشباب الجزائري " دراسة ميدانية على عين ة من طلبة علوم الاعلام والاتصال "en_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة التخرج_ أبّاه_ عبد الرؤوف بوكري.2021..pdf3,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.