Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسعودة حيون-
dc.date.accessioned2022-09-25T15:00:58Z-
dc.date.available2022-09-25T15:00:58Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20229-
dc.language.isoaren_US
dc.titleاستخدام التسويق الوردي عبر الفيس بوك وتأثيره على القرار الشرائي لدى المرأة الجزائرية "دراسة مسحية على عينة من متابعات صفحة فونيس على الفيسبوك "en_US
dc.title.alternativeالعلوم الانسانية و الاجتماعيةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
حيون_مسعودة.pdf5,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.