Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسويسي أمال, عطاف فطيمة-
dc.date.accessioned2022-11-29T14:01:22Z-
dc.date.available2022-11-29T14:01:22Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21740-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور االبتكار التسويقي في تحسين جودة الخدمات المصرفية اإلسالمية دراسة حالة الصندوق الوطني للتوفير واالحتياط بنك وكالة بسكرة 363en_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
سويسي أمال مذكرة تخرج.pdf5,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.