Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorموسي حمزة, ثامر شريفي-
dc.date.accessioned2022-11-29T14:36:46Z-
dc.date.available2022-11-29T14:36:46Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21760-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق الداخلي في تطوير الخدمات المصرفية دراسة حالة بنك التنمية الريفية الجزائري وكالة زريبة الوادي –بسكرة-en_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور التسويق الداخلي في تطوير الخدمات المصرفية(1).pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.