Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوزحزاح إيمان-
dc.date.accessioned2022-12-04T14:29:12Z-
dc.date.available2022-12-04T14:29:12Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22667-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور االبتكار التسويقي في تحقيق الميزة التنافسية في المؤسسة االقتصادية دراسة حالة الشركة الوطنية للتأمين SAA_ وكالة بسكرةen_US
dc.title.alternativeاقتصاد وتسيير مؤسساتen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Architectural and urban investigation tools and methods international Workshop

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المذكرة النهائية 2022 بوزحزاح ايمان.pdf2,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.