Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/23305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمناني, صبرينة-
dc.date.accessioned2023-03-20T09:34:04Z-
dc.date.available2023-03-20T09:34:04Z-
dc.date.issued2022-05-15-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/23305-
dc.descriptionuniversté mohamed khider biskra.en_US
dc.description.abstractالمزيج الترويجي الفندقي ودوره في تحسين الصورة الذهنية للزبائن دراسة حالة :عينة من الفنادقen_US
dc.description.sponsorshipuniversté mohamed khider biskra.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleالمزيج الترويجي الفندقي ودوره في تحسين الصورة الذهنية للزبائن دراسة حالة :عينة من الفنادقen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences commerciales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
these menani sabrina.pdf9,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.