Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
University of Biskra Repository
Search
Search:
All of DSpace
Mémoires de Master
Faculté des Lettres et des Langues FLL
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 581-590 of 616 (Search time: 0.128 seconds).
previous
1
...
56
57
58
59
60
61
62
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
29-Jun-2015
شعراء الكدية في العصر العباسي في النصف الثاني من القرن الرابع دراسة فنية موضوعية
ر ابح, بودية
1-Jul-2015
المرأة في الأمثال الشعبية الجزائرية لمنطقة بسكرة – أنموذجا – دراسة موضوعاتية وفنية
فتيحة, عريش
2-Jul-2015
الأنا و الأخر في حديث "عيسى بن هشام" لــ: مويلحي
بطة, حليمة
30-Jun-2015
القارئ في الفكر النقدي لحبيب مونسي
ريمة, راشدي
28-Jun-2015
An investigation of the Use of the Culture Features in Literary Texts to Enhance EFL Learners’ Cultures Skill Case Study: At the Crossroads –Unit Two: “Once upon a Time”
KHALDI, Messaoud
24-Jun-2015
Polyphonie et voix narratives dans La Femme Sans Sépulture d’Assia Djebar
DJOUAMA, Mounira
24-Jun-2015
The Main Psychological factors affecting Learners’ Oral Performance Case study: Second Year LMD Students of English at University of Biskra
BELEGDAIR, Aouatef
23-Jun-2015
Enhancing Students’ Interaction through Cooperative Learning in Oral Expression Courses Case study: second year LMD students, Department of English. University of Biskra
Nezzal, Iman
29-Jun-2015
أثر الشعر الأندلسي في شعراء التروبادور -دراسة مقارنة
حملاوي, مليكة
1-Jul-2015
دراسة لسانية أيقونية في اللافتة السياحية (اختيار نموذج
فريدة, قبول
Discover
Author
2
BENDJEDDOU, Asma
2
Boukhabla, Nawel
2
BOUMARAF, SANA
2
Bourezzane, Nadia
2
DJELLOULI, Leїla
2
Guettaf Temam, Tarek
2
Harbouche, Hesna
2
MELILI, IKRAM
2
MEZGHICHE, Khaled
2
Mokrane, Mouna
.
next >