Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
University of Biskra Repository
Search
Search:
All of DSpace
Mémoires de Master
Faculté des Lettres et des Langues FLL
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 630 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
63
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
20-Jun-2022
مستويات التحليل اللغوي في ديوان "صلاة على مذهب الحب "ل فاطمة الزهراء جنّان
عقيلة باري, أم كلثوم عزوز
20-Jun-2022
موقف العلامة عبد الرحمن الحاج صالح من المدونة اللغوية العربية
فاطمة الزهراء طنش, طواي حياة
20-Jun-2022
بنية المكان في رواية ''ستوكهولم ذلك الحلم الهارب'' لمحمد الجزائري
العربي نور الإيمان
20-Jun-2022
الرمز ودلالته في روایة " قدس لله سري " ل: محمد الأمین بن ربیع
مباركة بوضیاف
20-Jun-2022
الظواهر الأسلوبية في ديوان " بداية وطن " لمحمد بن غزالة - محمد الجزائري
نوال ذيب
20-Jun-2022
البنية السردية في رواية شمس بيضاء باردة لكفى الزعبي
فطيمة الزهرة شروف
20-Jun-2022
الترابط المفهومي في القرآن الكريم –سورة المائدة - أنموذجًا
هدى بوبكر
20-Jun-2022
مفهوم اللغة في الفكر العربي القديم
حياة بديرينة
20-Jun-2022
Teachers and Learners Attitude towards the Use of Homework in Improving English as foreign Language Learners’ Grammatical Competence Case of Study: Second year pupils at Mohamed Ben Nacer Secondary School, Biskra
ALIA HANA
20-Jun-2022
Investigating the impact of social media (platforms) on EFL learners’ academic writing skill at the tertiary level: The Case of Master one students at the department of English in the University of Biskra
AMMARI WIAM SARA
Discover
Author
2
معاوي ناريمان
1
Abdeldjalil Messaoudi
1
ABDELLAOUI Rachid
1
ABDELLATIF NABILA
1
Abdeslem LABIDI
1
ABIBSI FEROUZ
1
ABID Riane
1
Abir DAAS
1
ACHOUR IBTISSEM
1
ACHOUR Zineb
.
next >