Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/24819
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | فرج االله صوریة | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-30T14:19:48Z | - |
dc.date.available | 2023-04-30T14:19:48Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/24819 | - |
dc.description | جامعة محمد خيضر بسكرة | en_US |
dc.description.sponsorship | جامعة محمد خيضر بسكرة | en_US |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.title | (2017) تقويم مردود الإصلاحات التربوية لمرحلة التعليم الثانوي من وجهة نظر الفاعلين التربويين - دراسة ميدانية في بعض ثانويات مدينة ورقلة. Doctoral thesis, Université Mohamed Khider - Biskra | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Département des sciences sociales |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
أطروحة الدكتورة فرج االله صوریة.pdf | 6,97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.