Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/25316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ali Cherif, Houria | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T09:32:27Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T09:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/25316 | - |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.title | (2015) السلوك التنظيمي للمؤسسة التعليمية و علاقته بالمردود التربوي - دراسة ميدانية على مستوى تلاميذ الثالثة ثانوي بمدينة المسيلة. ["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined] thesis, Université Mohamed Khider - Biskra. | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Département des sciences sociales |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
اطروحة دكتوراه حوریة علي شریف.pdf | 4,96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.