Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأكرم تماسي و لعلى مريم-
dc.date.accessioned2023-12-14T09:14:06Z-
dc.date.available2023-12-14T09:14:06Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28255-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور برامج قنا ة فور كيدز في التسويق للموروث الثقافي دراسة تحليلية لبرنامج محاجيات ماما نجوى نموذجاen_US
dc.title.alternativeعلوم الإعلام والاتصالen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اكرم_تماسي_لعلى_مريم.pdf3,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.