Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمودة إكرام-
dc.date.accessioned2024-03-20T08:05:17Z-
dc.date.available2024-03-20T08:05:17Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28507-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور نظام المعلومات التسويقية في إدارة العلاقة مع الزبون دراسة ميدانية بالقرض الشعبي الجزائري وبنك التنمية المحلية-وكالات بسكرة-en_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
حمودة_إكرام.pdf3,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.