Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمعيريف أمينة-
dc.date.accessioned2024-03-20T08:16:01Z-
dc.date.available2024-03-20T08:16:01Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28509-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتأثير العملية التسويقية على جودة الخدمة المصرفية لدى عينة من البنوك-مصرف السلام-بنك الفلاحة و التنمية الريفية-بنك القرض الشعبي الجزائريen_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
معيريف_أمينة.pdf3,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.