Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشافية بن عياد-
dc.date.accessioned2024-03-20T10:00:02Z-
dc.date.available2024-03-20T10:00:02Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28521-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر التسويق الرقمي في تحقيق ولاء الزبون دراسة حالة بنك الفلاحة و التنمية الريفيةen_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
شافية_بن_عياد.pdf2,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.