Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحبة آية-
dc.date.accessioned2024-04-14T13:36:00Z-
dc.date.available2024-04-14T13:36:00Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28632-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر المزيج الترويجي المصرفي على تحسين الصورة الذهنية لدى الزبائن دراسة حالة بنك السلام - كوالة بسكرة-en_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aya_Haba.pdf10,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.