Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorميساوي حسين عبد النور-
dc.date.accessioned2024-04-14T14:02:52Z-
dc.date.available2024-04-14T14:02:52Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28635-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتأثير التدقيق التسويقي على جودة الخدمة المصرفية -منهج استدلالي: د راسة عينة من البنوك -السلام-بدر البنك الوطني الجزائري وكالة بسكرةen_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ميساوي_حسين_عبد_النور.pdf3,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.