Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجابر راضیة-
dc.date.accessioned2024-04-15T08:06:33Z-
dc.date.available2024-04-15T08:06:33Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28655-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور إدارة العلاقة مع الزبون في تعزيز ولاء الزبون المصرفي -دراسة حالة بنك السلام وكالة بسكرةen_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
جابر_راضية.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.