Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorغزال ريا ن-
dc.date.accessioned2024-04-17T07:32:45Z-
dc.date.available2024-04-17T07:32:45Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/28725-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأهمية سلسلة الإمداد في التجارة الإلكترونية دراسة حالة: -شركة أمازون نموذجا-en_US
dc.title.alternativeعلوم التجاريةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
غزال_ريان.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.