Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorوردة حيتامة / خديجة خليفي-
dc.date.accessioned2024-11-24T09:08:07Z-
dc.date.available2024-11-24T09:08:07Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29684-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتوظيف التسويق الثقافي في الحفاظ على الهوية الثقافية دراسة تحليلية على عينة من منشورات صفحة الامبراطورية الجزائرية تاريخ وثقافةen_US
dc.title.alternativeالأنثروبولوجياen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
وردة_حيتامة_خليفي_خديجة.pdf4,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.