Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/30119Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ضحوى_سلمى_زيان_نورة | - |
| dc.date.accessioned | 2024-12-12T13:44:41Z | - |
| dc.date.available | 2024-12-12T13:44:41Z | - |
| dc.date.issued | 2024-06-20 | - |
| dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/30119 | - |
| dc.language.iso | ar | en_US |
| dc.title | استراتجيات التفكير الايجابي لدى استاذ الطور الابتدائي للتعامل مع التلميذ الذي لديه اضطراب التحدي المعارض -دراسة عيادية لثلاث حالات من مدينة بسكرة | en_US |
| dc.title.alternative | علم النفس | en_US |
| dc.type | Master | en_US |
| Appears in Collections: | Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ضحوى_سلمى_زيان_نورة.pdf | 7,82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.