Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/31810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبخوش_عبلة-
dc.date.accessioned2025-11-16T14:07:05Z-
dc.date.available2025-11-16T14:07:05Z-
dc.date.issued2025-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/31810-
dc.language.isoaren_US
dc.titleاستراتيجيات العلاقات العامة الرقمية و دورها في ادارة سمعة المؤسسة-دراسة حالة مديرية الثقافة و الفنون بولاية بسكرةen_US
dc.title.alternativeاتصال و علاقات عامةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بخوش_عبلة.pdf18,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.